Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2012 21:29 - Шистов БЯС
Автор: miraclio Категория: Политика   
Прочетен: 3627 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    По тази тема нямах намерение да вземам отношение....  Първо, поради обстоятелствато, че не съм специалист минен инженер или геолог. Макар че от природо-математическия цикъл предмети в училище химията ми беше "най-лесния предмет"  - и то поради същата причина, която ме кара днес да се обърна към тази наука - тогава изливащият се "страх" и БЯС срещу атомната бомба...
 Второ, защото се надявах да не се стигне дотук, да излезе някой учен- експерт, политик, който убедително да разсее страховете на хората и да ни каже как - след консултации със специалисти, след обсъждане в съответните парламентарни комисии, правителството е подписало договора с "Шеврон". Но това не се случи...Всички знаем как се развиха събитията...И ми идва на ум една мисъл:Да му имам на българина сетния акъл...
 Сега се питам как ще се измъкнем от създалата се ситуация...Колко неустойка и "пропуснати ползи" ще поиска "Шеврон"? Кой ще ги плаща? Правителството? Парламентът?
  Какво ще разказват служителите на "Шеврон" за нашата "лоялност" като партньори? Кой чуждестранен инвеститор ще си сложи главата в торбата след така излелия се Шистов БЯС - по улиците и в парламента?
 



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: miraclio
Категория: Политика
Прочетен: 474199
Постинги: 98
Коментари: 529
Гласове: 1002
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930